17 september 2010

Fredag - fast ändå inte

Hade det varit en "normal" fredag så hade jag vid det här laget börjat längta efter att få sätta mig på tåget eller hämta flickvännen när hon kommer. Så inte idag.
Vi kommer inte att träffas i helgen nämligen.

Det innebär att jag kommer att:
  • behöva gå och lägga mig ensam
  • vakna ensam
  • äta frukost ensam
  • träna ensam
  • duscha ensam
  • äta middag ensam
  • VARA ENSAM
*ogilla*

Jag får väl se till att hålla mig sysselsatt ordentligt hela helgen så kanske den rullar undan lite snabbt.
Man kanske skulle ta och röja på vinden, då lär jag ha och göra en bra stund.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Lite Dive på Söndag kanske?? //G

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Affiliate Network Reviews