16 september 2010

Säsongspremiär i gymet

Var på höstens första spinningpass i går, samma pass jag brukar gå på, samma instruktör.
Jag har alltid gillat dessa pass för att det varit lite improviserat och mycket tunga "backar", men till
i höst så har det blivit ändring på det. 75min intervaller, långa intervaller. Att ligga och köra 4+2+1 och 3+2
+1 med 85-90% av maxpuls med 2 minuters vila mellan lockar inte mig. Det är för hårt. Där är för elittränade anser jag. Så på schemat står byte av pass tror jag, det måste vara kul också.

Vi började köra lite styrka också, det var iaf kul. Kände mig faktiskt stark för en gångs skull.
Mage/rygg/axlar axlar får prioritet i höst, även armar ska få sitt. Det kan ju faktiskt bli så att jag ska ut och åka skidor mellan Sälen och Mora nästa år igen.

Snart är det ju helg också, denna helg blir den första som jag och flickvännen inte träffas sen vi fann varann.
Undrar hur fan det ska gå jag...

1 kommentarer:

Helena sa...

Jag vet! Kör lite schagler! Jumps är inte att förkasta, sen kan du ju prova nåt plinplong dunk dunk pass;)

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Affiliate Network Reviews