2 september 2010

Lycklig och förväntansfull

Lite som julafton.
I eftermiddag sätter jag mig på tåget till flickvännen för första, men långt ifrån sista gången, hittills har det var hon som åkt till mig.
I går packade jag min väska, städade av lägenheten och fyllde på kylen till kattvakten som ska bo hos mig över helgen. Allt klart, fix och färdigt. Ska bli fantastiskt kul att få åka upp och vara hela helgen med henne på hennes "bakgård". Se hur hennes värld ser ut.

Sent i går kväll tvärdog min mobiltelefon. Jag fick installera om och greja, inte mer med det.
Men inte då. Backupen funkar inte, jag satt alltså med en helt rensad telefon.
Inga bilder, inga SMS, ingenting.
Dålig julafton.
Jag hade manuell backup på de allra flesta bilderna, en del försvann, men det är ju inte hela världen.
Sen kom jag på det. SMS-biljetten till tåget i eftermiddag...helvete! Vad gör jag nu...?

Ringde SJ nu på morgonen och fick en ny utan problem.
Bara 5 minuter i kö och trevlig personal. Tack SJ!

Nu är det som julafton igen.
Lycka.

0 kommentarer:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Affiliate Network Reviews