21 december 2010

Giv oss idag vårt dagliga bröd

Nu ska det bakas minsann!

Skulle ha åkt lite skidor ikväll men fan det är ju -20 ute så det är liksom inte så aktuellt. Istället lägger jag mig på soffan och läser i mina senaste förvärv på bokfronten. Fantastiskt fina böcker, helst skulle jag tillbringa resten av året i köket och baka så många recept jag bara hinner.

Jag blev färdig med julkappsinköpen idag också, nu är det klart, ska bara slå in dom. Jag är grymt nöjd med årets klappar, jag har verkligen fått till det till alla i år. Det är ju två nya personer att handla till i år, förr har det bara varit mor o far, men nu är det ju älsklingen och styvdottern också. Pressen är på om man säger... :)

Nu har jag inte tid med er längre, ska laga lite mat, kyckling och bulgur med chiliyoghurt står på menyn. Lätt snabbt och gott.

0 kommentarer:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Affiliate Network Reviews