7 september 2011

Snabbdistans och spinning

Det närmar sig. Snart är det dags att stå där på Koltorps gärde igen och inse att man har 30km framför sig, men det är ju bara att se till att ta sig runt så klassikermedalj nummer två är i hamn.
Alltså trappar jag upp träningen nu de sista veckorna, mer löpning, korta pass - snabba pass. Intervaller.

Jag har bestämt mig för att springa maraton nästa år också, men 42 195m på asfalt lockar inte så jag tar och kör AXA Fjällmaraton istället. 43km och 1800 härliga höjdmeter.  Det blir alltså mycket löpning det kommande året och vill jag träna annat också så blir det till att dubblera.

Dagens dubbel alltså; Lunchlöpning - snabbdistans och 55 min spinning.

0 kommentarer:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Affiliate Network Reviews