3 oktober 2011

Bubblig! Karma?

Precis. Bubblig inombords.
Som om det vore kolsyra i kroppsvätskan.
Om jag inte vore så förbannat trött och hade huvudvärk
så skulle jag banne mig gråta en skvätt av lycka men jag orkar inte.

Att få sitta som instruktör var det häftigaste jag gjort på länge.
Ren glädje i kubik!
Att dessutom få göra det tillsammans med min
stora kärlek gjorde det inte precis sämre…

Jag var så sjukt pepp och laddad före, jag ville vara
så bra jag bara kunde, så jag tror jag tömde mig helt, både fysiskt
och mentalt under dom fyra låtar jag körde.
Och jag var bra!
Tack ni som var där, ni var grymma!

Nu ligger jag och lyssnar på hur gumman sover lugnt.
Själv kan jag inte sova för hjärnan rusar.
Får man ha det så här bra?

Jag får göra nåt jag brinner för tillsammans med den jag älskar.
Jag bor där jag helst vill.
Jag har ett jobb och arbetskamrater jag stortrivs med.

Jag blir nästan lite rädd;
kan karman ta slut Sus?

1 kommentarer:

Helena sa...

Nej då, karman kan inte ta slut! Du är superduktigt och njut nu bara av väl genomförd teamnning:)

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Affiliate Network Reviews