3 oktober 2011

Instruktör!


Äntligen!

Ikväll sitter jag för första gången som spinninginstruktör på Fristilen!
Nu kommer jag ju inte att sitta där alldeles själv, utan jag"teamar", d.v.s. jag och en ordinarie instruktör delar upp passet mellan oss och kör en del var. Ett mycket bra sätt för mig att få vana och erfarenhet innan jag kör helt själv. Dessutom får deltagarna veta vem jag är och lite vad dom kan förvänta sig den dagen mitt namn dyker upp på schemat.

Cykling är verkligen min grej, både utomhus på landsväg och MTB och inomhus i spinningsalen.
Varje sekund i sadeln är ren och oförfalskad träningsglädje, jag hoppas att jag kommer att kunna förmedla detta nu och få deltagarna att känna detsamma och vilja komma tillbaks och köra för mig.

Premiären ikväll sker tillsammans med Helena, så grymt kul att få göra detta tillsammans!


JAG ÄR SÅ PEPP!

Nu kör vi!

 

0 kommentarer:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Affiliate Network Reviews