19 oktober 2011

Premiären avklarad


Premiären som instruktör igår kväll gick superbra.
Visst gjorde jag ett par missar, men jag hämtade upp det skapligt snyggt och fick bara bra kommentarer av deltagarna efteråt. Det är ett riktigt tungt pass jag har nu och jag var lite rädd att jag dödat mina deltagare ungefär halvvägs in i passet, men dom körde glatt på ända "in i kaklet".

Jag hörde sen att att en del hade kommenterat mitt pass i receptionen när dom gick.
Ord som "grymt", "han dominerade" och "var har han jobbat tidigare?" hade yttrats och det var ju inget jag hade förväntat mig precis. Riktigt riktigt kul!

Att jag dessutom hade nästan full sal är ju helt galet bra. Hoppas dom fortsätter att komma.
Nu kan veckan få ta och raska undan lite snabbt så det blir helg och sen tisdag igen, jag är grymt pepp nu!



Tisdagar 19.00, Fristilen i Östersund.
Kom, kom!



0 kommentarer:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Affiliate Network Reviews